Tålamod

Är det konstigt att man inte bloggar så mycket, tar ju ett år att logga in...
Tålamod är sällsynt, tar det inte 3 sek så lessnar jag ur.
Kan bero på förkylningen eller att man är på ålderns höst nu, men jag hatar att vänta.

Jaha, då är det slutet på de 29 nu då, jag som har trivts rätt bra med det.
Ioförsig är väl inte 30 någon ålder att prata om, det är väl då livet börjar har jag hört.
Är väl mest känslan av misslyckande som gör sig påmind.
Känns inte som man kan skryta med att man är nyskild ensamstående 2 barnsmamma :S
Men men, det är så livet ser ut och det är bara att göra det bästa av det.

Har städat av lite, ligger o vilar nu.
Får lite främmande ikväll, god mat och dryck.

Nu kom Lena, dags att gå till hemköp en sväng...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0