Försnyld

Varit tokförkyld i en vecka :S
Men inte har jag legat på latsidan ändå, nejdå..
Hade barnen några dar extra + att vi var kattvakt o husvakt 2 dar.
Jobbade på sen med studiedag i Mora och dygn...
Ledig i helgen men då var det tragedi i trapphuset + hostattacker så jag sov sammanlagt 5 timmar på 2 dygn :S:S

Nu börjar livet komma åter, nyss hämtat hem trollen.
Livet är ungefär som det ska vara förrutom en viss känsla i hjärtat som skär som knivar..
Men bara jag själv kan förändra mitt liv och jag ska börja vilken dag som helst, vill bara skjuta på det typ hela tiden ;)
Men det är lättare nu när våren börjar komma på allvar, har både sett tussilagon och vitsippor :D
Underbart!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0