O N S D A G

Jajemensan, idag hade vi grundkurs 2 i veckodagar :)
Börjar kunna detta nu ;)
Idag gick vi igenom att alla dagar har ordet DAG i slutet som gemensam nämnare :P
Det är så hääärligt med sådan information när man är nyvaken och fattar knappt vad man heter.
Men min lille prins är duktig och han lär sig ju faktiskt någonting...

Idag bär det av på en ålandskryssning, jag och mina troll =D
Hur jag tänkte när jag bokade vet jag inte, kan vara vanskligt att åka själv med dessa två varav ena är som 10 ungar. Men jag tror vi får mysigt, bara jag kan övertyga S om att dom där sakerna som sitter på varsin sida av huvudet har en uppgift och inte är prydnad ;)

Ska packa och fixa frukost!!
^^ Simma lugnt!!^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0