Rubrik

Rastlös som få, men jag o S börjar iallafall bli ett bra team på super mario :)
Imorn bär det av till norberg, the big city ;)
Förstår inte varför jag fortfarande efter alla år envisas med att åka dit på marknadshelgen.
Har ofta skoj på förfesten men det mesta tvärdör när jag kommer ut.
Känns som jag vuxit från byhålan på riktigt. Men ändå ett skoj tillfälle att umgås med bror och syster...
Man får offra sig och vem vet, man kanske kan bli överaskad =) (Säger hon ironiskt ;))

Blir marknad en sväng på fm, lämnar trollen i karbis sen upp till bror..

Nu blir det några softar minuter innan John Blund anländer.


Kommentarer
Postat av: Åsa

Kul aTT DU BÖRJAT BLOGGA IGEN,ÄVEN OM DET ÄR EN STUND MELLAN YPPDATERINGARNA ;-) . kRAMAR

2010-05-10 @ 07:05:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0