T I S D A G

Tisdag, sol, ledig = ??
Vet inte riktigt vad dagen ska få bjuda på, är för trött än för att tänka klart.
Imorn drar jag och barnen på kryssning, kommer nog kosta en hel del så jag känner inte för nå extra utgifter idag... Men ut och njuta av den stora gula lär det bli.
Önskar bara det vore liiite varmare, men det kommer väl. Nu var de det där med tålamod igen ;)
Ska byta bil med pappsen idag, kom på den brilljanta idén att det är bättre hans bil är utsatt för inbrottsförsök än min :P
Lär ha bilen ståendes på beppes imorgon natt, men vad jag inte tänkte på är att det kan bli lika dyrt att låta pappa låna bilen som att ha den på en allmän parkering :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0