Blogg

Jag glömmer bort att jag har en blogg :)
Har även inte haft behovet att skriva av mig, eller tid och ork..

Anledningen till att jag skaffa en blogg från första början var att en god vän flyttade långt ner i landet.
Ville ge han en chans att hänga med i barnens liv även där borta.
Det känns lite sorgset eftersom den vännen råkade ut för en stroke och är så långt ifrån den person han än gång var...
Konstigt hur fort det kan gå, allt man tar för givet slås bort i en handvändning. Allt man lärt sig som man tar för givet kan man behöva lära sig att göra på nytt.
Äta, skriva, prata, gå på toa - vid en ålder på 60+
Massor av tankar till dig vännen <3

Nedräkningen har börjat inför Grekland, känns inte lika skoj just nu pga av en viss anledning.
Men jag ska försöka tänka positivt och försöka njuta av att komma iväg en stund.
Hoppas bara att vulkaner, ekonomiska kriser och strejker lägger band på sig åtminstone för en vecka.

Ska dra iväg och kika på V75, nästa gång vi ses är jag miljonär =D
Drömma är tillåtet :P
Men det slutar varje gång med att jag svär åt dom där gustavskorvarna...

^^Bye,bye^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0